.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از برنج تا قرص برنج ...
مصرف قرص برنج در استان مازندران به علت نگهداري از غلات، بيش از ساير استان‌ها است.ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم ...
از برنج تا قرص برنج ...

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان مازندران، آمار مرگ و مير ناشي از قرص برنج را در كشور نگران كننده خواند.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،قاسمعلي خراساني امروز در نخستين جلسه شوراي سلامت مازندران افزود: مصرف قرص برنج در تمامي استان‌هاي كشور معمول بوده و در استان مازندران نيز به علت نگهداري از غلات، مصرف آن بيش از ساير استان‌ها است.
وي با بيان اينكه ميزان كشندگي اين قرص سريع‌تر از قرص سيانور است، تصريح كرد: مصرف 40 ميلي‌گرم قرص برنج يك كيلوگرم وزن بدن را از بين مي‌برد.
خراساني با تأكيد بر معرفي نوع جايگزين اين قرص براي نگهداري غلات در كشور خاطر‌نشان كرد: در برخي از استان‌هاي كشور تقريباً در همه ماه‌ها، مرگ ناشي از مصرف قرص برنج گزارش مي‌شود.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران تصريح كرد: قرص برنجي كه در بازار وجود دارد از طريق قاچاق وارد كشور مي‌شود و كشور هاي پاكستان و هندوستان بيشترين سهم قاچاق اين قرص را دارند.
قرص برنج در كشور به ويژه در استان مازندران براي نگهداري از غلات‌ و جلوگيري‌ از بين رفتن و فاسد شدن محصولات كشاورزي استفاده مي‌شود.
استاندار مازندران نيز در اين جلسه با تأكيد بر حفظ محصولات كشاورزي از راه‌هاي مختلف گفت: جهاد كشاورزي، نيروي انتظامي و دانشگاه علوم پزشكي بايد در كارگروهي تخصصي اين مسئله را بررسي كرده و نتيجه را براي اجرا به مسئولان ارائه كنند.
ابوطالب شفقت با اشاره به برگزاري نخستين جلسه شوراي سلامت مازندران، هدف از تشكيل اين شورا را ايجاد سياست‌گذاري مرتبط با بخش سلامت استان عنوان كرد و افزود: اين شورا در استان مازندران هر ماه يك بار برگزار مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.